Moips taas! Mä taas kirjotan! No. Elikkäs! Huomenna meillä on koulus itsenäisyyspäivä tanssit!!! JES! Tanssiminen on niin Best! Jos joku ei tykkää, niin... Niin, mut yks on tyhmä juttu: TULEE KAIJA! Se on siis kouluterveyden hoitaja! No. Ei murehdita sitä, vaan tää päivä suju näin:

Tänään aamulla mä olin kyl niin väsyny, että huh. Ja mä söin aamupalaks sämpylän ja teetä, katsoin Tomi Traktorin ja Scooby Doon. Oikeesti. Vaik jotkut sanoo, et "Äh! Katoiks sä sen? Ooks sä ihan vauva?", ni niinku. On ittekki ne kattonu joskus jotain teletappeja ja himpuloita! Pyh sanon mä! Ihan Tyhmää!!! Vai mitä? Kommentoi! Niin. Sitten mä menin taksil kouluun. Ekalla meillä olikin sitten jouluaskarteluu eli kuvista! Tokalla me harjoteltiin näytelmään. Joulunäytelmään. Kolmannella tunnilla meillä oli musaa! Sitten kaks seuraavaa oli rättikässää eli neulomista yms. Sitten vikalla olikin musassa nokkahuilun soittoo!!! Siinä oli! Ja... Ja. Niin. Taksilla kotiin. Eikä läksyjäkään ees tullu! NICE! X) Nyt sitten mä kotona oon koneella!!! TIETTY! Niin. Pian ehkä... Mmmm... Äh. Jatkan "PIAN" eli joskus tällä viikolla!!! X)

 

Happy Birhtday, telephone. Okey. Blueberries, Strawberries and... MAXI pizza! Happy birhtday telephone says!

 

Yhen Ankkulin velin keksimä! Aplodit!!!  X)

Moikka taas!

 

Nekku