No niin. Voi hitsi. Mun koira oli kyl niin outo... Tai siis molemmat. No ensin. Toinen koira niinku (Vilma) se vaan aatteli syödä Netankin ruuat. En tiiä, et miks. Sit Netta vaan tärisi, ku meiän äiti ei oo kotona, niin se EI voi syyä. Outoo... Niin. Kommentoikaa! Mun kuva on tossa muuten hamtaro... Lasten piirretystä. Nää jotkut viestit voi olla aika lyhyit. Mut muuten. Tää on muuten hyvä paikka. Käykää mun nettisivuillakin... Ne on: TÄÄ ja TÄMÄ. Käy, jos kiinnostaa. Mut tänään oli kiva päivä kouluskin. Niinku mää keksin tolle yhelle "hemmolle" uuden lempinimen: Wille Merikus. *HEH*. Niin. Mihin jäimmekään. Ai niin. Eilen mä ostin uuden puhelimen. Se on toi sony ericssonin Z300i. Ja se on lila. Ai niin. Mulla ja mun kamuil oli synttärijuhlat sunnuntaina ja meno oli rajuu. Varsinki sitten, ku mun serkku tuli. Me oltiin ihan sokerihumalassa ja kikatettiin ku hullut. Se oli musta kyl kivaa, vaikkakin aika outoo... XD Niin ja me katottiin vähän aikaa Ice Age kakkosta. Siihen asti, ku mun se serkku tuli.No. Kommentoikaa ja muuta. Tässä tulee vielä jotain ihan Grazyä:

Mitä James Bond sanoo, kun menee lihakauppaan???

-Nimeni on Bond, James Bond. Haluaisin kilon lihaa, jauhelihaa.

Huom! Mua saa sanoo myös Nenäksi. *HEH*