Jes! Mää oon saanu läksyt jo tehtyy... X) Hyvä. No niin. Nyt voinkin jatkaa...

Tänään mä oon tehny kaikkee kivaa: Puhunu, juossu... Ja arvatkaas mitä! Multa lähti tänään maitohammas. Siis ei eka. Sitten aamulla, ku menin kouluu, niin me alettiin heti harjottelee näytelmään. Se on muuten toosi hyvä. Sen nimi on: Lama iskee korvatunturille. Tähän mä en laita muita värejä, ku tätä. Mustaa. *Heh*. Niin... Ja sitten tokalla tunnilla oli fysiikkaa ja kemiaa. Ja niin. Wille Merikus on kanssa Pepperoni... Niin se Pepperoni piti tietovisan. Tässä on mun kamujen lempinimii:

Ankkuli, Johku, Mikkis, Emppu... No. Siinä oli yks esimerkki. Tai pari.

Niin. Jatkan: Fysiikka ja kemiaa oli myös tokalla tunnilla. Eikä läksyy tullu paljoo. ONNEKS!  Sitten oli liikuntaa. Siellä oli tansseja. Eniten balettia. Se oli TOSI vaikeeta. Ainakin musta. Niin ja sitten... Oli musaa (musiikki) Se on mun lempiaine. Me laulettiin karaoke joululauluja. Ne oli kivoja. Se oli kivaa!!!  Niin ja sitten... Koulu loppukin. Jess! Mul on kuulkaas nyt niin kivaa, kun läksyt on tehty ja saa olla tietsikalla... =) <3 <3 Mut... Nähään huomen!!! Kommentoikaa. Lopussa muuten on AINA joku miete, vitsi tai runo. XD

Mieli on se, joka määrää ihmistä, mutta jos todella uskoo pystyvänsä, pystyy!

Noudata tätä elämäsi tiellä ja teillä!!! T: <3 Nekku X)